Exercitii Pentru Marirea Penisului: #1 - Exercitii de Intindere - Marirea Penisului

Gimnastica penisului

Cauze comune ale impotentei sau disfunctiei erectile

Pachete analize 1 Apply Pachete analize filter Exercitiile Kegel Exercitiile Kegel te pot ajuta sa intaresti muschii planseului pelvin care sustin uretra, vezica urinara, uterul si rectul.

Aceste exercitii poarta numele lui Arnold Kegel, un ginecolog care le-a recomandat inca din anii femeilor cu incontinenta urinara dupa nastere.

Acest lucru poate sa fie facut prin mai multe moduri. Poti sa legi o sfoara de capatul penisuluisa legi o greutate de celalalt capat si sa o lasi sa iti traga penisul in jos.

Care sunt avantajele exercitiilor Kegel? Daca inca nu practici aceste exercitii, incepe acum.

Mult mai mult decât documente.

In plus, exercitiile Kegel pot ajuta la reducerea riscului incontinentei rectale. De asemenea, deoarece imbunatatesc circulatia la nivelul zonei vaginale si rectale, exercitiile Gimnastica penisului previn aparitia hemoroizilor si posibil ca vor grabi vindecarea dupa epiziotomie sau ruptura perineului in timpul nasterii naturale.

In final, continuarea practicarii regulate a exercitiilor Kegel dupa nastere nu numai ca te va ajuta sa mentii gimnastica penisului asupra vezicii urinare, dar va imbunatati si tonicitatea vaginului, ceea ce va face activitatea sexuala mult mai placuta. Cum sa faci exercitiile Kegel?

Generalitati

Incepe prin a-ti goli vezica urinara. Imagineaza-ti ca incerci sa opresti eliminarea gimnastica penisului gaze gimnastica penisului jetul de urina.

Daca nu esti sigura ca procedezi corect, o modalitate de a verifica este sa introduci degetul curat in vagin inainte de a face un exercitiu Kegel.

indurație în penis

Daca simti presiune in jurul degetului, inseamna ca procedezi corect. Sau incearca un exercitiu Kegel in timpul actului sexual si intreaba-ti partenerul daca simte contractura. Asigura-te ca strangi si ridici fara sa-ti contractezi abdomenul, strangi fesele sau sa-ti tii respiratia.

Ce sunt sex exercitiile?

Cu alte cuvinte, doar muschii pelvini trebuie sa lucreze. Desi la inceput poate parea greu sa izolezi doar acesti muschi, pe masura ce exersezi va deveni mai usor.

Snap Fotografii de autorul articolului Pentru prima oară în viața mea, am ajuns într-un punct în care mi se pare mișto să merg regulat la sală. Dar, deși văd cum sistemul muscular se transformă sub ochii mei, există un mușchi din corp care nu face treabă împreună cu ceilalți: penisul. Așa că atunci când am aflat de Private Gym, un program care promite să fie cel mai bun antrenor personal pentru sistemul tău muscular pelvic și la fel de bun ca Viagra, am fost intrigat. Sunt ca niște exerciții Kegel pentru tipi — și sunt gimnastica penisului cercetări care sugerează că un program regulat de exerciții Kegel le poate aduce femeilor multe beneficii, cum ar fi reducerea incontinenței urinare, prevenirea unui prolaps și recuperarea senzațiilor vaginale în timpul sexului. Comunitatea medicală pare să fie de acord că bărbații ar trebui să facă exerciții similare pentru aceleași beneficii, dar mulți bărbați ignoră acest sfat, probabil pentru că bărbații sunt proști.

Poate sa te ajute daca pui o mana pe abdomen, pentru a te asigura ca ramane relaxat. Daca faci de putin timp aceste exercitii, incepe prin a mentine fiecare contractie pentru cateva secunde inainte de relaxare si fa o pauza de cateva secunde dupa fiecare exercitiu.

erecție pierdută la 32 de ani

Pe masura ce muschii vor deveni mai puternici, vei lucra fiecare exercitiu Kegel timp de 10 secunde si apoi te vei relaxa 10 secunde. Daca suferi de incontinenta urinara, incearca un astfel de exercitiu cand stranuti, tusesti sau ridici ceva. Vei vedea ca te va ajuta.

Cat de des sa practic exercitiile Kegel? Incearca sa gimnastica penisului exercitiile Kegel de cateva ori pe zi. Pe masura ce vei simti ca muschii au devenit mai puternici, creste gradual atat gimnastica penisului de contractii, cat si durata tinerii contractiei, pana la 10 secunde.

Sex exercitii si exercitii pentru amplificarea performantei sexuale

Fa asta in seturi de 10, cate seturi o data si incearca sa repeti de 3 ori pe zi. Introdu exercitiile Kegel in rutina ta zilnica.

remedii naturale pentru potenta

De exemplu, poti face o serie dimineata la sculare, o alta cand te uiti la televizor si apoi din nou inainte de a merge la culcare. Insa nu conteaza cand si unde practici, atata timp cat faci regulat exercitiile Kegel. Fii rabdatoare si continua sa practici aceste exercitii.

Ar fi bine sa printati acest program. Incalzire, gimnastica penisului fierbinte 5 minute Exercitii de intindere 25 - 30 minute Circulatie 1 minut Exercitii de muls 10 - 20 minute Exercitii pentru muschiul PC 5 minute Masaj si recuperare Va trebui sa incepeti antrenamentul zilnic cu o incalzire. Aceasta nu este un exercitiu, este de fapt o pregatire a penisului pentru exercitiile ce vor urma. Prosopul fierbinte ajuta la o mai buna circulatie a singelui si face pielea mai elastica.

Uneori, este nevoie de trei pana la sase saptamani inainte fara ca sa observi o imbunatatire in controlul vezicii urinare. Cat timp voi practica exercitiile Kegel? Odata invatate, este bine ca efectuarea acestor exercitii sa devina o obisnuita de-a lungul vietii.

  1. Exercitii pentru impotenta
  2. Insa exersarea musculaturii din zona genitala este mai mult de atat.
  3. Erecție lentă ejaculare rapidă
  4. Plantă pentru bărbați pentru a crește erecția

Practicarea constanta a exercitilor Kegel te va ajuta sa previi prolapsul organelor pelvine, o afectiune frecventa care apare la femeile in varsta. In aceasta boala, relaxarea muschilor pelvini si a ligamentelor va permite uterului, vezicii urinare si rectului sa prolabeze la nivelul vaginului, ceea ce va duce la incontinenta, o senzatie de plenitiudine in zona pelviana, durere de spate si disconfort in timpul actului sexual.

modificări legate de vârstă în erecție

Vă recomandăm urmatoarele stiri din aceeasi categorie.